CITY TRANSPORT TIMETABLE:
BELAFUŽA (P. PETRIĆA) CENTRAL BUS STATION: 14:45 LINE: 1
BIBINJE CENTRAL BUS STATION: 14:45 LINE: 10
CRNO CENTRAL BUS STATION: 15:15 LINE: 4
CRVENE KUĆE - ŠC SUPERNOVA CENTRAL BUS STATION: 14:50 LINE: 11
DIKLO - PUNTAMIKA CENTRAL BUS STATION: 14:50 LINE: 8
DRAČEVAC CENTRAL BUS STATION: 15:00 LINE: 1
GAŽENICA (TRAJEKTNA LUKA) CENTRAL BUS STATION: 14:30 LINE: 9
GRADSKO GROBLJE CENTRAL BUS STATION: 14:40 LINE: 8
NOVO NASELJE BOKANJAC CENTRAL BUS STATION: 14:50 LINE: 7
PLOVANIJA - BILI BRIG - VUKOVARSKA CENTRAL BUS STATION: 14:50 LINE: 6
POLUOTOK (CENTAR) CENTRAL BUS STATION: 14:45 LINE: 2,4
PUNTAMIKA CENTRAL BUS STATION: 15:00 LINE: 5
ŠC SUPERNOVA CENTRAL BUS STATION: 14:50 LINE: 11
STANOVI - B.BRIG - VUKOVARSKA - PLOVANIJA CENTRAL BUS STATION: 15:20 LINE: 3
ŽMIRIĆI - PUNTAMIKA CENTRAL BUS STATION: 15:40 LINE: 5

DAY

00
.

MONTH

00
.

YEAR

0000

HOURS

00
:

MINUTES

00
:

SECONDS

00

Smartica

  • .
  • VELIKI LJETNI POPUSTI ZA KORISNIKE MASTERCARD® I MAESTRO® KARTICA

    Vrlo povoljno i u samo nekoliko poteza do karata za javni gradski prijevoz
    Korisnicima usluga online plaćanja su jednostavnost i sigurnost pri korištenju najbitniji faktori građenja povjerenja prema takvom tipu plaćanja. Smartica, prva aplikacija za mobilno plaćanje putnih karata javnih prijevoznika, konstantno se prilagođava potrebama svojih korisnika te zbog toga nudi mogućnost direktnog kartičnog plaćanja. Korisnici Mastercard i Maestro kartica tijekom ljetnih mjeseci ostvaruju 50 posto popusta pri kupnji karata za javni gradski prijevoz.

    „Gotovo pet milijardi ljudi u svijetu koristi mobilne telefone, a struka predviđa da će do 2022. u Europi biti više bezgotovinskih transakcija od onih koje podrazumijevaju gotovinu. Mastercard je predan pružanju praktičnog iskustva korisnicima, a upravo su inovacije poput Smartice konkretan primjer ostvarivanja vizije o omogućavanju plaćanja preko svakog povezanog uređaja“, istaknula je Sanja Žigić, direktorica Mastercarda u Hrvatskoj.

    Aplikacija za bezbrižno putovanje gradskim prijevozom
    Aplikacija Smartica, koju je lansirala tvrtka A1 Hrvatska, koristi se za kupnju, aktivaciju i validaciju digitalnih prijevoznih karata. Prilikom kupnje digitalne karte unutar aplikacije korisnik dobiva potvrdu o plaćanju sa svim podacima o naplaćenom iznosu, a karta ostaje pohranjena u aplikaciji te je spremna za aktivaciju prilikom ulaska u vozilo. Podaci o svim obavljenim kupnjama kao i statusi karata dostupni su na uvid u aplikaciji u bilo kojem trenutku. Smartica je trenutno dostupna u Osijeku, Rijeci i Zadru, ali u planu je širenje u više gradova. Aplikaciju korisnici svih mobilnih operatora mogu preuzeti na servisima Google Play i Apple Store.

    Fleksibilan izbor plaćanja
    U aplikaciji je moguće plaćanje putem SMS-a, kreditnih/debitnih kartica Mastercard i Maestro te ostalih kartičnih brendova. Implementacijom mogućnosti kartičnog plaćanja, korisnicima je omogućena dodatna fleksibilnost u upravljanju izvorima plaćanja kao i bezbrižno putovanje javnim prijevozom jer nisu više opterećeni pripremanjem novčanica za kupnju karata. Opcija je to koja odgovara rastućim željama korisnika za cjelovitim digitalnim rješenjima.

Contacts

  • INFO PHONE:

    International traffic: +385 23 316 915Central Bus Station Zadar: 060 305 305Central Bus Station Biograd: 060 350 350

  • TRANSPORT DEPT. fax +385 (023) 302-594 cell +385 (098) 320-167
  • TECHNICAL DEPT. tel +385 (023) 343-711 tel +385 (023) 343-712
  • MANAGEMENT tel +385 (023) 343-700 fax +385 (023) 343-730