GRADSKI RED VOŽNJE:
BELAFUŽA (P. PETRIĆA) KOLODVOR: 08:15 LINIJA: 1
BIBINJE KOLODVOR: 08:45 LINIJA: 10
CRNO KOLODVOR: 08:15 LINIJA: 4
CRVENE KUĆE - ŠC SUPERNOVA KOLODVOR: 08:50 LINIJA: 11
DIKLO - PUNTAMIKA KOLODVOR: 08:20 LINIJA: 8
DRAČEVAC KOLODVOR: 08:20 LINIJA: 1
GAŽENICA (INDUSTRIJSKA ZONA) KOLODVOR: 13:50 LINIJA: 9
GAŽENICA (TRAJEKTNA LUKA) KOLODVOR: 08:15 LINIJA: 9
GRADSKO GROBLJE KOLODVOR: 08:40 LINIJA: 8
NOVO NASELJE BOKANJAC KOLODVOR: 08:20 LINIJA: 7
PLOVANIJA - BILI BRIG - VUKOVARSKA KOLODVOR: 08:20 LINIJA: 6
POLUOTOK (CENTAR) KOLODVOR: 08:15 LINIJA: 2,4
PUNTAMIKA KOLODVOR: 09:00 LINIJA: 5
ŠC SUPERNOVA KOLODVOR: 08:50 LINIJA: 11
STANOVI - B.BRIG - VUKOVARSKA - PLOVANIJA KOLODVOR: 08:50 LINIJA: 3
ŽMIRIĆI - PUNTAMIKA KOLODVOR: 08:20 LINIJA: 5

DAN

00
.

MJESEC

00
.

GODINA

0000

SATI

00
:

MINUTE

00
:

SEKUNDE

00

Novosti

  • 24.09.2020.
  • Obavijest za liniju Biograd

    Od dana 29. rujna 2020. godine uvode se nove (dodatne) autobusne linije radnim danom (osim subote i nedjelje) na relaciji Zadar - Biograd u 13:50 i 19:50 sati.

     

    Prometni odjel

    Liburnija d.o.o.

  • 18.09.2020.
  • Obavijest za liniju Ražanac

    Od dana 19. rujna 2020. godine (subota) prometovati će linija:

     

    12:00 Ražanac - Radovin - Slivnica Gornja - Posedarje - Zadar

     

    Od dana 20. rujna 2020. godine (nedjelja) prometovati će linija:

     

    12:00  Ražanac - Radovin - Slivnica Gornja - Posedarje - Zadar

     

    Prometni odjel

    Liburnija d.o.o.

  • 10.09.2020.
  • Obavijest za učenike srednjih škola

    Obavještavaju se učenici srednjih škola da od dana 07. rujna 2020. godine (ponedjeljak) počinje izrada i prodaja

    učeničkih pokaznih karata.

     

    Za izradu pokazne karte potrebno je priložiti potvrdu škole, jednu sliku i ispunjen Zahtjev za izdavanje učeničke pokazne karte. Učenici koji imaju prebivalište na otocima dužni su dostaviti i presliku osobne iskaznice ili potvrdu o prebivalištu.

    Ukoliko Zahtjev za izdavanje učeničke pokazne karte ne preuzmete u matičnoj školi, isti možete preuzeti na prodajnom mjestu Liburnije d.o.o. ili ispisati obrazac Zahtjeva koji se nalazi niže u ovoj obavijesti. 

    Trošak izrade karte iznosi 20,00 kuna (jednokratno) uvećano za trošak mjesečne markice za traženu relaciju prema cjeniku.

     

    Svi učenici srednjih škola (iz područja prigrada) koji osim redovitog školovanja idu i na redovitu praksu izvan relacije putovanja moraju dostaviti važeću potvrdu na kojoj će biti upisani svi podaci o praksi (broj dana, relacija i dr.).

     

    Pokazi se mogu napraviti do 15. rujna 2020. godine radnim danom i subotom u vremenu od 07:00 do 20:00 sati.

     

    Dana 07. rujna 2020. godine učenici srednjih škola iz svih prigradskih mjesta (uključujući Babindub, Bibinje i Crno) mogu se voziti besplatno za 1. i 2. školsku smjenu u Zadar, Biograd n/m, Preko i Tkon.

     

    Do dana 15. rujna 2020. godine (utorak) učenici mogu putovati s potvrdom od škola na svojim relacijama.

     

    Od dana 16. rujna 2020. godine (srijeda) vrijede samo učeničke mjesečne i godišnje karte.

     

    Prigradske učeničke mjesečne i godišnje karte vrijede od 07. rujna 2020. godine.

     

    Prometni odjel

    Liburnija d.o.o.

     


    ZAHTJEV ZA IZDAVANJE UČENIČKE POKAZNE KARTE
     

  • 07.09.2020.
  • Izmjene u gradskom i prigradskom redu vožnje od 7. rujna 2020.

    Obavještavamo korisnike naših usluga da je dana 7. rujna 2020. godine stupio na snagu novi vozni red u gradskom i prigradskom prijevozu.

    Red vožnje za polazak s kolodvora i povratak može se pogledati putem PRETRAGE LINIJA.

     

  • 22.07.2020.
  • Obavijest za liniju Vinjerac i Vir

    Zbog nemogućnosti okretanja u centru Vinjerca od dana 27. srpnja 2020. godine (ponedjeljak) autobusne linije će prometovati do raskrsnice prema Slivnici.

     

    Zbog nemogućnosti prometovanja kroz centar Vira od dana 27. srpnja 2020. godine (ponedjeljak) sljedeće linije će prometovati zaobilaznicom:

     

    10:30  Lozice - Vir - Zadar (radnim danom)

    19:00  Lozice - Vir - Zadar (radnim danom)

    21:30  Lozice - Vir - Zadar (radnim danom)

     

    Hvala na razumijevanju.

     

    Prometni odjel

    Liburnija d.o.o.

  • 21.07.2020.
  • Red vožnje na otocima Pašman i Ugljan od 30. lipnja 2020. i na Dugom Otoku od 21. srpnja 2020.

    OTOK PAŠMAN I UGLJAN

     

    Radnim danom / Working days                 Vrijedi od 30.06.2020.
              

                

      PREKO - TKON                              6:25     6:50     8:10   10:10   12:10

                                                        14:00   15:15    16:00  17:10   18:30

                                                          20:00    21:20     
             
    PREKO - KUKLJICA - TKON         
    6:50    8:10    10:10   12:10   14:00   

                                                        15:15  16:00    17:10   18:30   20:00

                                                         21:20
             
    PREKO - MULINE                         
    6:50     8:00    10:00    12:45    14:00

                                                         15:20   16:00    18:25    20:00     21:15      
             
    PREKO - BOLNICA                       6:45     8:00    12:45    14:00  
                 
    ŽDRELAC - TKON                       
    4:50      
     

           
    Tkon - Preko                           
         4:45     5:50     7:15     9:20   11:20

                                                        12:00   13:00   14:50  16:20   17:10

                                                        19:00    20:30     

             
    Tkon - Kukljica - Preko                
    4:45    5:50    7:15   9:20    11:20

                                                         12:00  13:00  14:50   16:20  19:00

                                                         20:30
             
    Muline - Preko                           
    5:05   6:20    7:20     9:20  11:20

                                                          12:20  13:50  15:00   15:30  18:00  

                                                          19:20

      
    Bolnica - Preko                            
    7:20    09:25  11:25    12:25  13:55

                                                          15:05   19:25 
             

             
    Subotom, Nedjeljom, Blagdanom / Saturdays, Sundays, Holidays         
             
    PREKO - TKON                       
    6:40   14:00   16:00    
             
    PREKO - MULINE                     
    6:50   14:00   16:00    
             
             
    Tkon - Preko                            
    5:50    9:20  14:50    
             
     

    Muline - Preko                          6:20  10:00  14:30   

           

     

    DUGI OTOK

     

    Linija Brbinj - Veli Rat:                           Vrijedi od 21.07.2020.            

     

                         PON, UTO, SRI, ČET                        PET                                

    Brbinj            11:45   17:00    21:45               09:30    13:45   18:30   22:00                             

    Savar            11:50   17:05    21:50               09:35    13:50   18:35   22:05         

    Dragove       12:00   17:15    22:00                09:45    14:00   18:45   22:15         

    Božava         12:10   17:25    22:10                09:55    14:10   18:55   22:25         

    Soline           12:20   17:35    22:20                10:05    14:20    19:05   22:35            

    Verunić         12:25   17:40    22:25                10:10    14:25    19:10   22:40         

    Veli Rat          12:30   17:45    22:30                10:15    14:30    19:15   22:45         

     

                                            SUB                    NEDJELJA I BLADANI

    Brbinj             09:30    18:00   22:00                        10:30

    Savar             09:35    18:05   22:05                         10:35

    Dragove         09:45    18:15   22:15                         10:45

    Božava           09:55    18:25   22:25                         10:55

    Soline             10:05    18:35   22:35                         11:05   

    Verunić           10:10    18:40   22:40                         11:10

    Veli Rat            10:15    18:45   22:45                        11:15

     

    Linija Veli Rat - Brbinj:                                  Vrijedi od 21.07.2020.           

     

                         PON, UTO, SRI, ČET                        PET                               

    Veli Rat            04:30   10:30*    16:00                             04:30   13:00    17:00                            

    Verunić            04:35   10:35*    16:05                             04:35   13:05    17:05                  

    Soline               04:40   10:40*    16:10                             04:40   13:10    17:10 

    Božava                          10:45*   16:15                                         13:15    17:15                          

    Dragove           04:55    10:55*   16:25                             04:55   13:25    17:25                              

    Savar                05:05    11:05*   16:35                             05:05   13:35    17:35

    Brbinj               05:15    11:15*    16:45                             05:15  13:45    17:45                 

           

                                            SUB                    NEDJELJA I BLADANI

    Veli Rat            04:30    15:50                                   17:30

    Verunić            04:35    15:55                                   17:35

    Soline              04:40     16:00                                   17:40

    Božava            --:--                                                      --:--

    Dragove          04:55     16:15                                    17:55  

    Savar               05:05     16:25                                    18:05

    Brbinj               05:15    16:30                                    18:15

     

    Napomena:   *Linija prometuje utorkom i četvrtkom.

                           Ponedjeljkom, srijednom i petkom prometuje linija Brbinj - Sali u 05:30 sati i petkom linija 

                           Sali - Brbinj u 10:00 sati.

                           Dana 04.08. prometuje linija iz Velog Rata u drugom putovanju u 17:30 sati, a iz Brbinja u 18:30 sati.

     

    Linija Luka - Žman - Zaglav - Sali:    Vrijedi od 07.09.2020.

     

                 PON, UTO, SRI, ČET, PET, SUB                                

     

    Luka      06:20   07:30*  11:30   15:30**  20:30                       

    Žman     06:25   07:35   11:35   15:35**  20:35                       

    Zaglav   06:35   07:45   11:45   15:45**  20:45                       

    Sali                   08:00

     

                         NEDJELJA I BLAGDANI

     

    Luka      08:45    17:15    19:00

    Žman     08:55    17:20    19:05

    Zaglav   09:00    17:30    19:15

     

    * Subotom linija ne prometuje.

    **Petkom linija prometuje u 16:00 sati iz Luke.

     

    Linija Sali - Zaglav - Žman - Luka:                 Vrijedi od 07.09.2020.

     

                         PON, UTO, SRI, ČET, PET, SUB                                      

     

    Sali                  10:00*              13:15*

    Zaglav   6:45   10:05    12:00   13:20   16:00**  21:00               

    Žman     6:55   10:15    12:10   13:30   16:10**  21:10                                     

    Luka      7:00    10:20    12:15   13:35  16:15**  21:15 

     

                         NEDJELJA I BLAGDANI

     

    Zaglav     09:15     17:40     19:30

    Žman       09:25     17:50     19:40

    Luka         09:30     17:55     19:45                           

     

    * Subotom linija ne prometuje.

    **Petkom linija prometuje u 16:30 sati iz Zaglava.

     

    OTOK IŽ

     

    Linija Bršanj - Veli Iž:                      Vrijedi od 31.08. - 27.09.2020.

     

                              PON, SRI           UTO, ČET                PET       

    Bršanj                 13:15               12:45               14:45     

    Mali Iž                 13:20               12:50              14.50     

    Veli Iž                  13:25               12:55              14:55     

     

                                 SUB                   NED      

    Bršanj                   12:15             11:30

    Mali Iž                   12:20             11:35            

    Veli Iž                    12:25             11:40           

     

    Linija Veli Iž - Bršanj:

     

                                PON - SUB               NED              

    Veli Iž                     17:05                     19:35 

    Mali Iž                    17:10                     19:40                             

    Bršanj                    17:15                     19:45   

                                       

                                    

        

    Prometni odjel

    Liburnija d.o.o.

  • 03.07.2020.
  • Obavijest o uvođenju dodatnih linija prema trgovačkom centru Supernova

    Autobusna linija prema trgovačkom centru "Supernova"

    dodatno prometuje subotom i nedjeljom uz sljedeći vozni red:

     

    KOLODVOR – SUPERNOVA

    15:50,  17:50,  19:15

     

    SUPERNOVA – KOLODVOR

    16:00,  18:00,  19:30,  22:10

     

    Prometni odjel

    Liburnija d.o.o.

  • 08.06.2020.
  • Obavijest za učenike završnih razreda srednjih škola

    Pozivaju se učenici završnih razreda srednjih škola da dostave potvrde škole o polaganju ispita državne mature, odnosno obrane završnog rada kako bi temeljem istih mogli preuzeti pokaze za navedeno razdoblje.

     

    Unaprijed zahvaljujemo.

     

    Uprava

    Liburnija d.o.o.

  • 11.05.2020.
  • Otvoren autobusni kolodvor Zadar

    Poštovani putnici,

     

    dana 11. svibnja 2020. godine na autobusnom kolodvoru Zadar započela je prodaja karata za međugradski prijevoz, kao i već najavljena prodaja voznih karata za gradski i prigradski prijevoz.

    Kupnja on-line karata za međugradske linije kao i praćenje reda vožnje moguće je putem pretrage linija (link: http://ak.liburnija-zadar.hr/vozni_red/).

     

    Trenutno radno vrijeme autobusnog kolodvora Zadar je svakodnevno od 05:40 do 20:00 sati.

     

     

    Uprava

    Liburnija d.o.o.

  • 24.04.2020.
  • Uvođenje javnog gradskog i prigradskog prijevoza

    Poštovani putnici,

     

    na temelju Odluke Vlade RH od dana 27. travnja 2020. godine uvodi se javni gradski i prigradski prijevoz, ali po prilagođenom redu vožnje. 

     

    Prema preporukama epidemiologa Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, putnici u vozilima trebaju održavati tjelesnu udaljenost od najmanje jednog metra. Preporuča se i nošenje zaštitnih maski te dezinficiranje ruku prije ulaska u autobus. LIBURNIJA d.o.o. će kao i do sada nastaviti dezinficirati vozila svakodnevno te redovito čistiti i prozračivati vozilo prije i nakon vožnje, kao i prilikom stajanja na stajalištima, a sve kako bi se smanjila mogućnost širenja zaraze.


    Svi putnici koji su kupili pokaz za mjesec ožujak 2020. godine istim će se moći voziti do kraja travnja 2020. godine. Ostale karte će se moći kupovati na uobičajenim prodajnim mjestima, te kod vozača. Krajem travnja će početi i prodaja pokaznih karata za idući mjesec.

    Sukladno navedenome, za putovanje linijama nisu potrebne propusnice Stožera civilne zaštite već valjane vozne karte.

    Još jednom pozivamo putnike na pridržavanje uputa epidemiologa kako bi zaštitili svoje zdravlje, a i zdravlje drugih.

    Novi režim vožnje bit će u primjeni do daljnjeg i ovisit će o razvoju epidemiološke situacije i daljnjim naputcima nadležnih tijela.

     

    Prometni odjel

    Liburnija d.o.o.

  • 21.03.2020.
  • Obustava javnog gradskog i prigradskog prijevoza

    Sukladno Odluci Nacionalnog stožera civilne zaštite, zbog povećanog rizika prijenosa bolesti COVID-19 prilikom korištenja javnog prijevoza, od dana 22. ožujka 2020. godine privremeno se obustavlja javni promet u trajanju od 30 dana od dana donošenja odluke.

     

    Privremeno se zatvara i autobusni kolodvor Zadar i Biograd na moru.

     

    Odluka o privremenoj obustavi javnog prometa objavljena je u Narodnim novinama broj 34/2020 (733) dana 21.03. 2020. godine,

    a dostupna je na sljedećem linku: 

    https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2020_03_34_733.html

     

    Ljubazno molimo cijenjene građane za razumijevanje i strpljenje.

     

  • 16.03.2020.
  • Obavijest o dezinfekciji vozila

    Obzirom na razvoj epidemiološke situacije vezane za koronavirus, Liburnija d.o.o. je dana 13. ožujka intenzivirala mjere za sprječavanje širenja zaraze, te će se svakodnevno obavljati dezinfekcija svih vozila. 

     

    U svrhu edukacije radnika i putnika plakati o mjerama zaštite od koronavirusa postavljeni su u svim vozilima na vidljivim mjestima.

     

    Obzirom na dosad poznate činjenice o širenju koronavirusa, Ministarstvo zdravstva savjetuje da se pridržavamo uobičajenih mjera opreza, kao što se inače savjetuje radi smanjenja rizika od zaraznih bolesti:

    - često perite ruke, posebno nakon izravnog kontakta s bolesnim ljudima ili njihovom okolinom,
    - ruke perite sapunom i vodom ili koristite dezinficijens na bazi alkohola,
    - kada kašljete i kišete prekrijte usta i nos papirnatom maramicom i poslije ju odbacite u koš za otpad te operite ruke,
    - izbjegavajte bliske kontakte s osobama koji imaju akutnu respiratornu infekciju; imaju povišenu temperaturu i kašlju,
    - ukoliko kontakt s bolesnom osobom nije moguće izbjeći, koristite kiruršku masku za prekrivanje usta i nosa, ne dodirujte oči, usta i nos nakon dodirivanja bolesnika i obavezno operite ili dezinficirajte ruku nakon kontakta s bolesnikom;
    - izbjegavajte bliske kontakte sa živim ili uginulim životinjama, kako domaćim tako i divljim životinjama.

     

    Odgovore na najčešća pitanja o bolesti uzrokovanom novim koronavirusom možete pronaći na sljedećem linku:

     

    https://www.hzjz.hr/sluzba-epidemiologija-zarazne-bolesti/pitanja-i-odgovori-o-novom-koronavirusu-2019-ncov/

     

    Sve informacije o koronavirusu građanima su dostupne i na brojevima telefona Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo 091 4683 032 i 099 4683 001 svaki radnim danom od 8 do 22 sata te subotom i nedjeljom od 8 do 14 sati.

    Situacija se brzo može mijenjati, pa se i ove preporuke mogu promijeniti, stoga pratite mrežne stranice HZJZ-a (www.hzjz.hr) i Ministarstva zdravstva (www.zdravlje.gov.hr) na kojima se svakodnevno objavljuju ažurirani podaci vezano uz koronavirus.

     

    Uprava

    Liburnija d.o.o.

  • 12.02.2020.
  • NOVO - SMARTICA U PAKETU!

    Od dana 12. veljače 2020. godine korisnici usluge SMARTICA imaju mogućnost kupiti "Karte za dvije vožnje".

    Paket karata od dvije vožnje iznosi 16,00 kn i vrijedi za gradsku zonu prijevoza.

    Kupovinom se u aplikaciji generiraju dvije vožnje, svaka s vremenskim trajanjem do 50 minuta.

    Kada korisnik želi koristiti kartu (vožnju), istu aktivira na validatorima u vozilima prijevoza.

    Od trenutka aktivacije karta (vožnja) vrijedi 50 minuta.

     

    Uvjeti korištenja usluge Smartica dostupni su na sljedećem linku:
    https://www.a1.hr/privatni/mobiteli/mobilno-placanje/smartica

     

    Uprava

    Liburnija d.o.o.

  • 05.10.2019.
  • 2. Priopćenje - Zadar dobio 25 novih autobusa

    Zadar dobio 25 novih autobusa vrijednih 44,9 milijuna kuna

     

    Liburnija d.o.o. je dana 05. rujna 2019. godine održala konfrerenicju za medije na kojoj je  predstavljeno 25 novih gradskih i prigradskih autobusa prema normi EURO VI s niskom emisijom CO2 i prilagođenih osobama s invaliditetom, nabavljenih putem odabranog isporučitelja tvrtke AUTOBUS d.o.o. iz Zagreba. Projekt je vrijedan ukupno 44,9 milijuna kuna, od čega su 30,6 milijuna kuna bespovratna EU sredstva, dok se 5,4 milijuna kuna podmiruje sredstvima iz Državnog proračuna Republike Hrvatske.


    Konferenciji za medije prisustvovali su državni tajnik Ministarstva mora, prometa i infrastrukture Josip Bilaver, župan Zadarske županije Božidar Longin, gradonačelnik Grada Zadra Branko Dukić i direktor poduzeća Liburnija d.o.o. Edvin Šimunov.


    „Grad Zadar i Zadarska županija mogu se kao istinski „šampioni“ pri povlačenju EU sredstava pohvaliti provedbom mnogobrojnih projekata koji su uvelike izmijenili Zadar. Osim projekta „Nabava novih autobusa za Liburniju d.o.o.“, u sektoru prometa, za Zadarsku županiju značajni su još i projekt „Izgradnja trajektne luke Tkon - Faza I, Podfaza II“, projekt „Izrada prometnog Master plana funkcionalne regije Sjeverna Dalmacija“, projekt „Izrada studijske dokumentacije modernizacije dionice Knin-Split željezničke pruge M604 Oštarije-Knin-Split, željezničke pruge M606 Knin-Zadar i M607 Perković-Šibenik“ te projekt „Dogradnja gradske luke Sali na Dugom otoku“.  Ukupna vrijednost tih značajnih projekata iznosi oko 112,6 milijuna kuna, dok je iznos bespovratnih sredstava oko 106 milijuna kuna“, izjavio je Josip Bilaver, državni tajnik u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture.


    Cilj projekta nabave novih autobusa u Zadru bio je osigurati odgovarajuću razinu udobnosti, sigurnosti i učestalosti prijevoza građanima, poboljšati ukupnu kvalitetu usluge javnog prijevoza građanima na području grada Zadra i prigradskih jedinica lokalne samouprave te osigurati njegovu održivost.


    „Nabava novih 25 autobusa jedan je od uspješnih primjera korištenja europskih sredstava za bolji standard naših stanovnika. Realizacija ovog projekta zasigurno će donijeti poboljšanje kvalitete usluge javnog prijevoza, kako građanima na području grada Zadra, tako i prigradskih jedinica lokalne samouprave. Ovaj je projekt primjer kako zajedničkim snagama, uz značajnu pomoć hrvatske Vlade, radimo na tome da cijela naša županija bude ugodno mjesto za život“, istaknuo je Božidar Longin, župan Zadarske županije.


    „Ovim projektom financiranim iz europskih fondova zamijenjena je trećina ukupnog voznog parka Liburnije koji je sada najmlađi u sustavu javnog prijevoza u Hrvatskoj“ istaknuo je Branko Dukić, gradonačelnik grada Zadra, dodavši kako je projekt nabave 25 autobusa za Liburniju prvi korak u provedbi kapitalnog projekta Zadar Urban Mobility, vrijednog 15 milijuna kn kojim se planira sve autobuse Liburnije opremiti sustavom elektronske naplate, razvijati sustav praćenja i obavještavanja putnika putem digitalnih displeya te postaviti  dvije pametne autobusne stanice opremljene tehnološkim rješenjima.


    Edvin Šimunov, direktor Liburnije d.o.o., pojasnio je kako je cjelokupni projekt nabave novih autobusa značajno doprinio osuvremenjivanju voznog parka.


    „Svi novi gradski i prigradski autobusi prilagođeni su osobama s invaliditetom i imat će pozitivan utjecaj na okoliš kroz smanjenje emisije CO2 (očekuje se smanjenje od cca. 366 t CO2 ekvivalenta godišnje) jer su pogonjeni motorima EURO VI. Sa ovih 25 autobusa značajno je pomlađen vozni park Liburnije i kvaliteta usluge javnog prijevoza građanima na području Zadra i prigradskih jedinica lokalne samouprave podignuta na jednu sasvim novu razinu“, zaključio je Edvin Šimunov, direktor Liburnije.

     

    Uprava
    Liburnija d.o.o.

  • 05.07.2019.
  • Liburnija d.o.o omogućila on line prodaju karata za međugradske linije

    Liburnija d.o.o. je dana 04. srpnja 2019. godine omogućila on-line prodaju karata za sve međugradske linije u polasku sa autobusnog kolodvora Zadar. Pretraga za linije u polasku je vidljiva na web stranici Liburnije na hrvatskom, engleskom i njemačkom jeziku putem linka:

     

    http://ak.liburnija-zadar.hr/vozni_red/

     

    Na web stranici objavljeni su i "Opći uvjeti internet prodaje voznih karata". Isti će ubrzo biti objavljeni i na engleskom jeziku.

     

    Uprava

    Liburnija d.o.o. 

  • 18.06.2019.
  • Liburnija d.o.o. za liniju Zračna luka Zadar uključila i autobusno stajalište kod trajeknte luke (Gaženica)

    Liburnija d.o.o. je od prošlog tjedna za liniju Zračna luka Zadar uključila i autobusno stajalište trajektne luke Gaženica.

    Autobus prometuje u jednakom vremenskom intervalu i bez promjene reda vožnje sljedećom rutom:

     

    Polazak:

    Poluotok (Centar) - Autobusni kolodvor Zadar - trajektna luka Gaženica (ugibalište u blizini benzinskog servisa CRODUX) - 

    brza cesta "Kalmetina" - Zračna luka Zadar.

     

    Povratak:

    Zračna luka Zadar - brza cesta "Kalmetina" - trajektna luka Gaženica (stanica iznad zgrade putničkog terminala) - Autobusni kolodvor Zadar - Poluotok (Centar).

     

    U tijeku je izmjena rute na Google Map koja će nakon dorade biti vidljiva na web stranici Liburnije i Zračne luke Zadar.

     

    Prometni odjel

    Liburnija d.o.o.

  • 28.11.2018.
  • Priopćenje

    Liburnija d.o.o. je dana 29. kolovoza 2018. godine s Ministarstvom mora, prometa i infrastrukture i Središnjom agencijom za financiranje i ugovaranje programa i projekata Europske unije potpisala Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava za projekte koji se financiraju iz Fondova u financijskom razdoblju 2014.-2020. Svrha Ugovora je dodijeliti bespovratna sredstva u svrhu provedbe projekta pod nazivom  “Nabava novih autobusa za Liburniju d.o.o.”.
    Ukupna vrijednost projekta iznosi 44.984.820,00 kuna, a iznos koji sufinancira EU iznosi 30.559.332,60 kuna.
    Više o projektu može se vidjeti na linku:

    http://www.liburnija-zadar.hr/eu_fondovi.php

     

    Uprava

    Liburnija d.o.o.

  • 09.09.2018.
  • Obavijest o uvođenju nove usluge Smartica

    Liburnija d.o.o. od dana 12. rujna 2018. (srijeda) uvodi plaćanje prijevozne karte putem mobilne aplikacije Smartica.

     

    Riječ je o aplikaciji za kupnju, aktivaciju i validaciju digitalnih prijevoznih karata koju je Vipnet razvio u partnerstvu s tvrtkom Trilix. Zahvaljujući suradnji s Liburnija d.o.o. omogućeno je njeno korištenje za usluge gradskog prijevoza u Zadru.

     

    Istom će se moći kupiti karta za jedno putovanje u vrijednosti od 10,00 kn i trajanju do 50 minuta.

    U daljnjim koracima se planira uvesti i kupovina putne karte na relaciji Zadar – Zračna luka i Zračna luka - Zadar po cijeni od 25,00 kn, te nadogradnja s novim funkcionalnostima i načinima plaćanja.

     

    Aplikacija se može besplatno preuzeti u Apple Store i Google Play trgovini, a mogu ju koristiti korisnici svih telekom operatora.

     

    Prilikom kupnje digitalne karte unutar aplikacije korisnik SMS porukom dobiva potvrdu o plaćanju sa svim podacima o naplaćenom iznosu, a karta ostaje pohranjena u aplikaciji te je po ulasku u vozilo korisnik aktivira na za to označenim validatorima. Korisnicima s ugovornom obvezom kupljeni sadržaj bit će naplaćen na mjesečnom računu, a za korisnike na bonove iznos za kupovinu bit će oduzet odmah s računa. Sve kupljene, kao i aktivirane karte dostupne su korisniku unutar aplikacije u bilo kojem trenutku. 

     

    Najčešće postavljana pitanja za uslugu Smartica:

     

    1. Što je to mobilna aplikacija Smartica?
    Mobilna aplikacija Smartica omogućava putnicima sa pametnim telefonima pristup i korištenje mobilne aplikacije za kupnju, aktivaciju, prijavu prilikom presjedanja i validaciju digitalnih putnih karata u javnom gradskom prijevozu. Mobilna aplikacija podržava sustav javnog gradskog prijevoza sljedećih prijevoznih operatora:

      - Liburnija d.o.o. u Zadru,

      - Gradski prijevoz putnika d.o.o. u Osijeku http://www.gpp-osijek.com

      - KD Autotrolej d.o.o. u Rijeci https://www.autotrolej.hr/

     

    2. Tko može koristiti mobilnu aplikaciju Smartica?
    Korisnici mobilne aplikacije Smartica mogu biti sve osobe koje posjeduju mobilni uređaj s određenim minimalnim tehničkim preduvjetima za korištenje ovoga sustava neovisno o tome jesu li prepaid ili postpaid korisnici.
    U sustavu je omogućena kupovina karata putem SMS kanala korisnicima sljedećih telekom operatora:
      - VIPnet postpaid i prepaid korisnici
      - Tomato postpaid i prepaid korisnici
      - T-mobile postpaid i prepaid korisnici
      - Simpa prepaid korisnici
      - Bonbon postpaid i prepaid korisnici
      - Tele 2 postpaid i prepaid korisnici

     

    3. Kako mogu pristupiti aplikaciji i kako ju pokrenuti?
    Mobilnoj aplikaciji Smartica moguće je pristupiti putem Google Play ili Apple Store trgovine. Aplikacija je u potpunosti besplatna za preuzimanje.
    Putem aplikacije se vrši kupovina karata putem pozadinskih kanala naplate.
    U sustavu je omogućena kupovina karata putem SMS kanala korisnicima sljedećih telekom operatora:
      - VIPnet postpaid i prepaid korisnici
      - Tomato postpaid i prepaid korisnici
      - T-mobile postpaid i prepaid korisnici
      - Simpa prepaid korisnici
      - Bonbon postpaid i prepaid korisnici
      - Tele 2 postpaid i prepaid korisnici


    4. Kako se registrirati?
    Za korištenje mobilne aplikacije nije potrebna registracija. Mobilna aplikacija Smartica dostupna je putem Google Play ili Apple Store trgovine te je besplatna za preuzimanje. Aplikacija omogućava platnu metodu: SMS. SMS platna metoda ne uvjetuje registraciju te korisnik aplikaciju može koristiti bez registracije.


    5. Podržava li moj uređaj aplikaciju (minimalna konfiguracija uređaja)?
    Tehnički preduvjeti za korištenje mobilne aplikacije Smartica je posjedovanje pametnog mobilnog uređaja koji podržavaju korištenje ovakvih ili sličnih usluga. Mobilna aplikacija podržana je na Android i iOS operativnom sustavu sa dolje navedenim tehnološkim minimumom:
    Minimalni tehnološki preduvjeti su:
      - iOS min. verzija 9
      - Android min. verzija 5
      - Uključen Bluetooth, min. verzija 4  za vrijeme aktivacije i re-validacije karte
      - Pristup mobilnom internetu
      - min. data promet po akciji koja nije aktivacija iznosi otprilike 64kB dok za aktivaciju karte iznosi otprilike 1,29kB.
          o   Data promet može varirati, ali ne značajnije od navedenog
          o   Data promet može biti mobilni Internet ili Wi-Fi Internet (ovisno od dostupnosti kod prijevoznog operatora)
      - Min. stanje popunjenosti baterije iznosi 5% -> preporuka je korištenje usluge s većim stanjem popunjenosti baterije min. 10% kako bi se mogla u potpunosti izvršiti usluga kupovine, aktivacije i validacije karte za vrijeme njezinog trajanja.

     

    6. Koji su preduvjeti korištenja aplikacije?
    Preduvjeti korištenja mobilne aplikacije Smartica jesu prihvaćene dozvole pristupa resursima:

      -GPS

      -SMS
      -Bluetooth
      -Location
      -Data
    Također, prilikom prvog pokretanja aplikacije, korisnik mora prihvatiti sve uvjete korištenja aplikacije kao i pravila privatnosti. Također, u slučaju dodavanja novih funkcionalnosti mobilne aplikacije, korisnik je dužan prihvatiti novu verziju uvjeta korištenja i pravila privatnosti kako bi istu mogao nastaviti koristiti. 


    7. Hoće li prilikom ažuriranja i/ili ponovnog pokretanja aplikacije moji podaci biti izbrisani?
    Prilikom ažuriranja aplikacije podaci ostaju spremljeni tj. osvježeni sa centralnog poslužitelja, a vezano je uz aplikaciju na vašem uređaju.
    Ovo ne vrijedi za slučaj ukoliko Korisnik svjesno ili nesvjesno  deinstalira Mobilnu aplikaciju Smartica jer tada gubi pristup svim aktiviranim, neaktiviranim i iskorištenim kartama.
    Preporuka Korisniku je da iskoristi sve neaktivirane karte za slučaj da želi deinstalirati Mobilnu aplikaciju Smartica.


    8. Aplikaciju više ne želim koristiti, kako ju mogu ukloniti (deinstalirati)?
    Ukoliko mobilnu aplikaciju više ne želite koristiti na svojem uređaju, potrebno ju je samo ukloniti iz liste postojećih aplikacija u sustavu. Isto tako deinstalacijom, korisnik svjesno odbacuje kupljene, ali i neaktivirane digitalne putne karte. Stoga je preporuka da prije deinstalacije mobilne aplikacije korisnik iskoristi sve kupljene (neaktivirane) karte.


    9. Kako mogu kupiti kartu za javni prijevoz?
    Korisnik mobilne aplikacije Smartica kupuje definirane karte prijevoznog operatora.
    Trenutno sustav podržava sljedeće opcije (ovisno o operatoru):
      Vremenska jednokratna karta. Svi detalji karte kao i naknade dostupni su prilikom kupovine.
    Za platnu metodu SMS, korisnik prima potvrdu plaćanja u obliku SMS poruke na svoj mobilni telefon s podacima o:
      -Datumu provođenja transakcije
      -Naplaćenom iznosu
      -Ugovornom partneru
      -Vrsti usluge i prijevozniku
      -Broju putne karte
      -Broju transakcije
      -Iznosu naknade za plaćanje.
    Korisnik će zaprimiti potvrdu plaćanja unutar dvije (2) minute od davanja suglasnosti za plaćanje. U slučaju da korisnik ne dobije potvrdu, potrebno je da osvježi pogled „Moje karte“ gdje bi kupljena karta trebala biti vidljiva pod tabom „Neaktivirane karte“.

     

    10. Koja sredstva plaćanja su moguća?
    Korisnik mobilne aplikacije Smartica plaća uslugu javnog prijevoza putem pojedinačne, putne karte prijenosom podataka putem mobilne aplikacije. Naplata usluge bazira se na metodi plaćanja putem SMS-a gdje će korisnik biti terećen za plaćeni iznos na svoj prepaid ili postpaid račun kod matičnog telekom operatora.

    Svi troškovi nastali na podatkovnom prometu u nadležnosti su samog korisnika.
     

    11. Kako aktivirati kupljenu kartu za javni prijevoz?
    Korisnik mobilne aplikacije Smartica po primitku potvrde o obrađenoj transakciji i kupljenoj karti mora putnu kartu aktivirati, kako bi ista bila validna. U svakom od vozila nalazi se uređaj za validaciju karata te korisnik po odabiru aktivacije karte u mobilnoj aplikaciji, svoj pametni uređaj mora prisloniti na uređaj za validaciju u vozilu. Svaki uređaj bit će vidno označen u svakom vozilu.
    Popratni zvučni signal i obavijest u mobilnoj aplikaciji potvrdit će uspješnost aktivacije. Od trenutka aktivacije započinje teći dinamički sat koji prikazuje vremensku valjanost putne karte. Pet (5) minuta prije vremenskog isteka putne karte, korisnik će dobiti obavijest o isteku valjanosti ako ima uključene dozvoljene notifikacije za aplikaciju.
     

    12. Kako re-validirati (ponovno prijaviti) putnu kartu pri presjedanju u drugo vozilo?
    Ukoliko korisnik mobilne aplikacije Smartica presjeda iz jednog vozila u drugo vozilo (za vrijeme vremenskog trajanja validne i aktivne putne karte) u mogućnosti je re-validirati (ponovno prijaviti) putnu kartu pri ulasku u novo vozilo.
    Prikazom unutar mobilne aplikacije te popratnim zvučnim signalom, korisnik će biti obaviješten da je aktivna karta još uvijek validna te da je odrađena akcija presjedanja (ponovna prijava) u novo vozilo.
     

    13. Kako se provodi kontrola putnih karata?
    Za kontrolu valjanosti karata javnog gradskog prijevoznika odgovoran je isključivo prijevozni operator (kontrolor). Kontrolor pri ulasku u svako od vozila kroz kontrolorsku verziju mobilne aplikacije, provjerava ispravnost putnih karata skeniranjem QR koda aktivne putne karte koja se nalazi u mobilnoj aplikaciji korisnika. Isto tako, zvučni signal i vizualni identitet karte može validirati i sam vozač ovisno o internim propisima i dobroj praksi prijevoznog operatora. Svako kršenje pravila korištenja ili pokušaj prevare na bilo koji način podliježe propisima i kaznama definiranih od strane prijevoznog operatora. Prijevozni operator i pružatelj usluge Smartica imaju pravo, prema uvjetima korištenja, uskratiti uslugu putniku u slučaju primjećivanja zloupotrebe digitalne putne karte ili bilo kojeg dijela cjelovitog sustava bez posebne naknade ili obavijesti.
     

    14. Postoje li neke mjere sigurnosti i zabrana u korištenju aplikacije?
    Mobilna aplikacija Smartica ima implementiran sustav sigurnosti protiv prevara te isto tako postoji poseban sustav sigurnosti kroz mehanizam blokiranja korisnika u slučaju zlouporabe aplikacije kao i zabrane aktivacije za vrijeme kontrole o čemu će putnik biti obavješten prilikom pokušaja aktivacije karte nakon što je u tijeku kontrola.

     

    15. Transakcija nije provedena, kome se mogu obratiti za pomoć?
    Korisnik mobilne aplikacije Smartica po kupnji putne karte zaprima potvrdu plaćanja unutar dvije (2) minute od davanja suglasnosti za plaćanje putem potvrdnog SMS-a o uspješno provedenoj transakciji.
    U slučaju da korisnik ne dobiva obavijest o kupljenoj karti putem SMS kanala, korisnik može provjeriti SMS poruku sa detaljnom informacijom zašto transakcija nije provedena.
    U slučaju da postoji u SMS poruci informacija da transakcija nije moguća, korisnik se mora obratiti matičnom operatoru i pozvati na uslugu mobilnog plaćanja. Cijeli proces naplate SMS-om u domeni je usluga definiranih od strane matičnog telekom operatora te će poteškoće vezane uz naplatu korisnik rješavati direktno s matičnim telekom operatorom odnosno pružateljem Usluge s kojim je realizirana usluga Smartica.

    Ako korisnik zabilježi problem sa transakcijom ili nije u mogućnosti aktivirati kupljenu putnu kartu u vozilu ili postoji neki drugi tehnički problem sa sustavom, unutar aplikacije postoji tab „Prijava problema“ koji nudi korisniku funkcionalnost prijave problema popunjavanjem web obrasca s mogućnošću izbora iz predefiniranih vrsta problema te detaljnog opisa problema.
    U slučaju problema  u radu mobilne aplikacije, korisnik je u mogućnosti direktno pristupiti web obrascu prijave problema na korporativnim stranicama matičnog telekom operatora i prijevoznog operatora u sustavu. Pravilno ispunjen obrazac biti će proslijeđen na prvu liniju podrške koja će se u najbržem mogućem roku javiti korisniku s odgovorom na konkretni slučaj ili zahtjevom za više informacija o prijavi.

     

    16. Kako riješiti problem u radu s aplikacijom?
    1. Za pravilan rad aplikacije korisnik je po pokretanju dužan pročitati i prihvatiti Uvjete o korištenju te Pravila privatnosti kako bi detaljno bio informiran u rad aplikacije. Ukoliko se pojavi problem u radu s aplikacijom, korisnik može ponovno pristupiti Uvjetima korištenja i Pravilima privatnosti.
    2. Korisnik može pristupiti tabu „Pitanja“ kako bi pristupio sadržaju „FAQ – Najčešće postavljana pitanja“ koja će biti osvježavana ovisno o otkrivenim problemima kao i eventualnim informacijama vezanih uz stanje usluge Smartica.
    3. Ukoliko korisnik zamijeti problem s naplatom karte putem SMS usluge naplate obavezan je kontaktirati svog matičnog telekom operatora pozivajući se na uslugu.
    4. Ukoliko korisnik mobilne aplikacije zamijeti poteškoće u radu s aplikacijom kao i sve ostale tehničke poteškoće u radu sa sustavom  u mogućnosti je putem taba „Prijava problema“ ispuniti predefinirani web obrazac i opisati vrstu problema. Pravilno popunjeni web obrazac biti će proslijeđen na prvu liniju podrške koja će se u najbržem mogućem roku javiti korisniku s odgovorom na konkretan slučaj. 

     

    Uvjeti korištenja usluge Smartica dostupni su na sljedećem linku:

    https://www.a1.hr/privatni/mobiteli/mobilno-placanje/smartica

     

    Uprava

    Liburnija d.o.o.

  • 01.02.2016.
  • Red vožnje autobusa od starog autobusnog kolodvora za Zračnu luku Zadar (do 29.03.2015.)

    Red vožnje autobusa od autobusne stanice kod stare Tehničke škole na poluotoku za Zračnu luku Zadar (do 29.03.2015.):

     

                Stari autobusni              Autobusni kolodvor     Zračna luka Zadar

             kolodvor (Poluotok)                  Zadar                      (povratak)

    Pon.       05:30                                   05:35                           07:00

                  21:00                                   21:05                           22:30

     

    Uto.        05:30                                   05:35                           07:00

                  21:00                                   21:05                           22:30    

                 

    Sri.         05:30                                   05:35                           07:00

                  21:00                                   21:05                           22:30

     

    Čet.        05:30                                   05:35                            07:00

                  21:00                                   21:05                            22:30         

     

    Pet.        05:30                                   05:35                            07:00

                  21:00                                   21:05                            22:30

     

    Sub.       05:30                                   05:35                            07:00

     

    Ned.       21:00                                   21:05                            22:30       

  • 01.01.2016.
  • Vozne karte za odredišta Plitvička jezera i Starigrad (NP Paklenica).

    Obavještavamo cijenjene putnike da se na Autobusnom kolodvoru Zadar može kupiti vozna karta za odredište Plitvička jezera, te Starigrad (NP Paklenica).

    Red vožnje za Plitvice može se pogledati putem PRETRAGE LINIJA odabirom - Međugradski prijevoz, a za Starigrad (NP Paklenica) putem PRETRAGE LINIJA odabirom - Prigradski prijevoz (prijevoznik LIBURNIJA d.o.o. Zadar), i Međugradski prijevoz (prijevoznici Čazmatrans - Nova d.o.o., Brioni d.d. Pula, Autotrans d.o.o. Rijeka).

  • 01.01.2016.
  • Reklamacije i pritužbe

    Obavještavamo cijenjene putnike i ostale korisnike naših usluga da sve reklamacije, prijedloge i pritužbe mogu uputiti putem e-maila: liburnija-zadar@zd.t-com.hr ili poštom na adresu: Liburnija d.o.o. Zadar, Ante Starčevića 1, 23000 Zadar. Mi ćemo odgovoriti na svaki e-mail radnim danom u vremenu od 07 - 14 sati.

Kontakti

  • INFO TELEFON:

    Autobusni kolodvor Zadar: 060 305 305Autobusni kolodvor Biograd: 060 350 350Međunarodni promet: +385 23 316 915

  • PROMETNI ODJEL fax +385 (023) 302-594 mob. +385 (098) 320-167
  • TEHNIČKI ODJEL tel. +385 (023) 343-711 tel. +385 (023) 343-712
  • UPRAVA tel. +385 (023) 343-700 fax +385 (023) 343-730