GRADSKI RED VOŽNJE:
BELAFUŽA (P.PETRIĆA) KOLODVOR: 18:15 LINIJA: 1
BIBINJE KOLODVOR: 18:20 LINIJA: 10
BOKANJAC KOLODVOR: 18:05 LINIJA: 7
BOKANJAC - NOVO NASELJE KOLODVOR: 18:05 LINIJA: 7
CRNO KOLODVOR: 19:20 LINIJA: 4
CRVENE KUĆE - SUPERNOVA KOLODVOR: 18:50 LINIJA: 11
DIKLO KOLODVOR: 18:05 LINIJA: 8
DRAČEVAC KOLODVOR: 18:15 LINIJA: 1
GAŽENICA (TRAJEKTNA LUKA) KOLODVOR: 18:20 LINIJA: 9
GRADSKO GROBLJE KOLODVOR: 18:20 LINIJA: 8
MARINA (SUKOŠAN) KOLODVOR: 20:20 LINIJA: 10
PLOČE KOLODVOR: 18:15 LINIJA: 1
PLOVANIJA-B.BRIG KOLODVOR: 18:10 LINIJA: 6
POLUOTOK (CENTAR) KOLODVOR: 18:00 LINIJA: 2,4
POLUOTOK - KOLODVOR - CRNO KOLODVOR: 19:15 LINIJA:
PUNTAMIKA (BORIK) KOLODVOR: 18:00 LINIJA: 5,8
STANOVI-B.BRIG-PLOVANIJA KOLODVOR: 18:00 LINIJA: 3
ŽMIRIĆI KOLODVOR: 18:00 LINIJA: 5

DAN

00
.

MJESEC

00
.

GODINA

0000

SATI

00
:

MINUTE

00
:

SEKUNDE

00

Novosti

  • 22.10.2018.
  • Obavijest o premještanju lokalnog autobusnog kolodvora

    Zbog radova u ulici Ante Starčevića od dana 22. listopada 2018. godine autobusi za Bibinje, Gaženicu i Gradsko groblje prometovati će sa locco stanice na autobusnom kolodvoru, a ostale gradske linije sa privremene stanice u ulici Eugena Kvaternika.

     

    Prometni odjel

    Liburnija d.o.o.

  • 01.10.2018.
  • Izmjene u redu vožnje na otocima Pašman, Ugljan, Dugi Otok i Iž od 01. listopada 2018. godine

    Obavještavamo korisnike naših usluga da je dana 01. listopada 2018. godine došlo do izmjena u redu vožnje na otocima Pašman, Ugljan, Dugi Otok i Iž.

    Red vožnje za polazak s kolodvora i povratak može se pogledati putem PRETRAGE LINIJA.

  • 24.09.2018.
  • Obavijest za studente na području Grada Zadra

    Studentske gradske godišnje karte za akademsku godinu 2018/19 vrijede do 19.10.2018.

     

    Studenti koji prvi put upisuju akademsku godinu (brucoši) do 19.10.2018. ostvaruju pravo na besplatni javni gradski prijevoz uz predočenje ovjerene potvrde Sveučilišta o statusu redovitog studenta.

     

    Nove godišnje gradske studentske karte za akademsku godinu 2018/19 izdavati će se od 09.10.2018. na autobusnom kolodvoru.

    Za istu je potrebno dostaviti:

    - potvrdu o statusu redovitog studenta (ovjerenu),

    - jednu sliku, ne stariju od 6 mjeseci,

    - predočiti na uvid osobnu iskaznicu,

    - 20,00 kn za trošak izrade karte.

     

    Napomena: Trošak izrade za izgubljenu kartu iznosi 100,00 kn.

                      U slučaju zloupotrebe karte, ista će biti trajno oduzeta.

     

    Uprava 

    Liburnija d.o.o.

  • 14.09.2018.
  • Obavijest za liniju Bili Brig i Plovanija

    Za vrijeme trajanja radova od dana 17. rujna 2018. vrijede sljedeće trase prometovanja:

     

    Kolodvor - Bili Brig - Kolodvor

     

    Kolodvor - "Mala pošta" - Bili Brig - Plovanija - Ad. Jakova Šubića od Cezanisa - Splitska - Domovinskog rata - N. Tesle - "Mala pošta" - Kolodvor.

     

    Kolodvor - Plovanija - Kolodvor

     

    Kolodvor - "Mala pošta" - Domovinskog rata - Splitska - Ad. Jakova Šubića od Cezanisa - Plovanija - Ad. Jakova Šubića od Cezanisa - Bili Brig - Splitska - Domovinskog rata - A. Hebranga - "Mala pošta" - Kolodvor

     

    Prometni odjel

    Liburnija d.o.o.

  • 09.09.2018.
  • Obavijest o uvođenju nove usluge Smartica

    Liburnija d.o.o. od dana 12. rujna 2018. (srijeda) uvodi plaćanje prijevozne karte putem mobilne aplikacije Smartica.

     

    Riječ je o aplikaciji za kupnju, aktivaciju i validaciju digitalnih prijevoznih karata koju je Vipnet razvio u partnerstvu s tvrtkom Trilix. Zahvaljujući suradnji s Liburnija d.o.o. omogućeno je njeno korištenje za usluge gradskog prijevoza u Zadru.

     

    Istom će se moći kupiti karta za jedno putovanje u vrijednosti od 10,00 kn i trajanju do 50 minuta.

    U daljnjim koracima se planira uvesti i kupovina putne karte na relaciji Zadar – Zračna luka i Zračna luka - Zadar po cijeni od 25,00 kn, te nadogradnja s novim funkcionalnostima i načinima plaćanja.

     

    Aplikacija se može besplatno preuzeti u Apple Store i Google Play trgovini, a mogu ju koristiti korisnici svih telekom operatora.

     

    Prilikom kupnje digitalne karte unutar aplikacije korisnik SMS porukom dobiva potvrdu o plaćanju sa svim podacima o naplaćenom iznosu, a karta ostaje pohranjena u aplikaciji te je po ulasku u vozilo korisnik aktivira na za to označenim validatorima. Korisnicima s ugovornom obvezom kupljeni sadržaj bit će naplaćen na mjesečnom računu, a za korisnike na bonove iznos za kupovinu bit će oduzet odmah s računa. Sve kupljene, kao i aktivirane karte dostupne su korisniku unutar aplikacije u bilo kojem trenutku. 

     

    Najčešće postavljana pitanja za uslugu Smartica:

     

    1. Što je to mobilna aplikacija Smartica?
    Mobilna aplikacija Smartica omogućava putnicima sa pametnim telefonima pristup i korištenje mobilne aplikacije za kupnju, aktivaciju, prijavu prilikom presjedanja i validaciju digitalnih putnih karata u javnom gradskom prijevozu. Mobilna aplikacija podržava sustav javnog gradskog prijevoza sljedećih prijevoznih operatora:

      - Liburnija d.o.o. u Zadru,

      - Gradski prijevoz putnika d.o.o. u Osijeku http://www.gpp-osijek.com

      - KD Autotrolej d.o.o. u Rijeci https://www.autotrolej.hr/

     

    2. Tko može koristiti mobilnu aplikaciju Smartica?
    Korisnici mobilne aplikacije Smartica mogu biti sve osobe koje posjeduju mobilni uređaj s određenim minimalnim tehničkim preduvjetima za korištenje ovoga sustava neovisno o tome jesu li prepaid ili postpaid korisnici.
    U sustavu je omogućena kupovina karata putem SMS kanala korisnicima sljedećih telekom operatora:
      - VIPnet postpaid i prepaid korisnici
      - Tomato postpaid i prepaid korisnici
      - T-mobile postpaid i prepaid korisnici
      - Simpa prepaid korisnici
      - Bonbon postpaid i prepaid korisnici
      - Tele 2 postpaid i prepaid korisnici

     

    3. Kako mogu pristupiti aplikaciji i kako ju pokrenuti?
    Mobilnoj aplikaciji Smartica moguće je pristupiti putem Google Play ili Apple Store trgovine. Aplikacija je u potpunosti besplatna za preuzimanje.
    Putem aplikacije se vrši kupovina karata putem pozadinskih kanala naplate.
    U sustavu je omogućena kupovina karata putem SMS kanala korisnicima sljedećih telekom operatora:
      - VIPnet postpaid i prepaid korisnici
      - Tomato postpaid i prepaid korisnici
      - T-mobile postpaid i prepaid korisnici
      - Simpa prepaid korisnici
      - Bonbon postpaid i prepaid korisnici
      - Tele 2 postpaid i prepaid korisnici


    4. Kako se registrirati?
    Za korištenje mobilne aplikacije nije potrebna registracija. Mobilna aplikacija Smartica dostupna je putem Google Play ili Apple Store trgovine te je besplatna za preuzimanje. Aplikacija omogućava platnu metodu: SMS. SMS platna metoda ne uvjetuje registraciju te korisnik aplikaciju može koristiti bez registracije.


    5. Podržava li moj uređaj aplikaciju (minimalna konfiguracija uređaja)?
    Tehnički preduvjeti za korištenje mobilne aplikacije Smartica je posjedovanje pametnog mobilnog uređaja koji podržavaju korištenje ovakvih ili sličnih usluga. Mobilna aplikacija podržana je na Android i iOS operativnom sustavu sa dolje navedenim tehnološkim minimumom:
    Minimalni tehnološki preduvjeti su:
      - iOS min. verzija 9
      - Android min. verzija 5
      - Uključen Bluetooth, min. verzija 4  za vrijeme aktivacije i re-validacije karte
      - Pristup mobilnom internetu
      - min. data promet po akciji koja nije aktivacija iznosi otprilike 64kB dok za aktivaciju karte iznosi otprilike 1,29kB.
          o   Data promet može varirati, ali ne značajnije od navedenog
          o   Data promet može biti mobilni Internet ili Wi-Fi Internet (ovisno od dostupnosti kod prijevoznog operatora)
      - Min. stanje popunjenosti baterije iznosi 5% -> preporuka je korištenje usluge s većim stanjem popunjenosti baterije min. 10% kako bi se mogla u potpunosti izvršiti usluga kupovine, aktivacije i validacije karte za vrijeme njezinog trajanja.

     

    6. Koji su preduvjeti korištenja aplikacije?
    Preduvjeti korištenja mobilne aplikacije Smartica jesu prihvaćene dozvole pristupa resursima:

      -GPS

      -SMS
      -Bluetooth
      -Location
      -Data
    Također, prilikom prvog pokretanja aplikacije, korisnik mora prihvatiti sve uvjete korištenja aplikacije kao i pravila privatnosti. Također, u slučaju dodavanja novih funkcionalnosti mobilne aplikacije, korisnik je dužan prihvatiti novu verziju uvjeta korištenja i pravila privatnosti kako bi istu mogao nastaviti koristiti. 


    7. Hoće li prilikom ažuriranja i/ili ponovnog pokretanja aplikacije moji podaci biti izbrisani?
    Prilikom ažuriranja aplikacije podaci ostaju spremljeni tj. osvježeni sa centralnog poslužitelja, a vezano je uz aplikaciju na vašem uređaju.
    Ovo ne vrijedi za slučaj ukoliko Korisnik svjesno ili nesvjesno  deinstalira Mobilnu aplikaciju Smartica jer tada gubi pristup svim aktiviranim, neaktiviranim i iskorištenim kartama.
    Preporuka Korisniku je da iskoristi sve neaktivirane karte za slučaj da želi deinstalirati Mobilnu aplikaciju Smartica.


    8. Aplikaciju više ne želim koristiti, kako ju mogu ukloniti (deinstalirati)?
    Ukoliko mobilnu aplikaciju više ne želite koristiti na svojem uređaju, potrebno ju je samo ukloniti iz liste postojećih aplikacija u sustavu. Isto tako deinstalacijom, korisnik svjesno odbacuje kupljene, ali i neaktivirane digitalne putne karte. Stoga je preporuka da prije deinstalacije mobilne aplikacije korisnik iskoristi sve kupljene (neaktivirane) karte.


    9. Kako mogu kupiti kartu za javni prijevoz?
    Korisnik mobilne aplikacije Smartica kupuje definirane karte prijevoznog operatora.
    Trenutno sustav podržava sljedeće opcije (ovisno o operatoru):
      Vremenska jednokratna karta. Svi detalji karte kao i naknade dostupni su prilikom kupovine.
    Za platnu metodu SMS, korisnik prima potvrdu plaćanja u obliku SMS poruke na svoj mobilni telefon s podacima o:
      -Datumu provođenja transakcije
      -Naplaćenom iznosu
      -Ugovornom partneru
      -Vrsti usluge i prijevozniku
      -Broju putne karte
      -Broju transakcije
      -Iznosu naknade za plaćanje.
    Korisnik će zaprimiti potvrdu plaćanja unutar dvije (2) minute od davanja suglasnosti za plaćanje. U slučaju da korisnik ne dobije potvrdu, potrebno je da osvježi pogled „Moje karte“ gdje bi kupljena karta trebala biti vidljiva pod tabom „Neaktivirane karte“.

     

    10. Koja sredstva plaćanja su moguća?
    Korisnik mobilne aplikacije Smartica plaća uslugu javnog prijevoza putem pojedinačne, putne karte prijenosom podataka putem mobilne aplikacije. Naplata usluge bazira se na metodi plaćanja putem SMS-a gdje će korisnik biti terećen za plaćeni iznos na svoj prepaid ili postpaid račun kod matičnog telekom operatora.

    Svi troškovi nastali na podatkovnom prometu u nadležnosti su samog korisnika.
     

    11. Kako aktivirati kupljenu kartu za javni prijevoz?
    Korisnik mobilne aplikacije Smartica po primitku potvrde o obrađenoj transakciji i kupljenoj karti mora putnu kartu aktivirati, kako bi ista bila validna. U svakom od vozila nalazi se uređaj za validaciju karata te korisnik po odabiru aktivacije karte u mobilnoj aplikaciji, svoj pametni uređaj mora prisloniti na uređaj za validaciju u vozilu. Svaki uređaj bit će vidno označen u svakom vozilu.
    Popratni zvučni signal i obavijest u mobilnoj aplikaciji potvrdit će uspješnost aktivacije. Od trenutka aktivacije započinje teći dinamički sat koji prikazuje vremensku valjanost putne karte. Pet (5) minuta prije vremenskog isteka putne karte, korisnik će dobiti obavijest o isteku valjanosti ako ima uključene dozvoljene notifikacije za aplikaciju.
     

    12. Kako re-validirati (ponovno prijaviti) putnu kartu pri presjedanju u drugo vozilo?
    Ukoliko korisnik mobilne aplikacije Smartica presjeda iz jednog vozila u drugo vozilo (za vrijeme vremenskog trajanja validne i aktivne putne karte) u mogućnosti je re-validirati (ponovno prijaviti) putnu kartu pri ulasku u novo vozilo.
    Prikazom unutar mobilne aplikacije te popratnim zvučnim signalom, korisnik će biti obaviješten da je aktivna karta još uvijek validna te da je odrađena akcija presjedanja (ponovna prijava) u novo vozilo.
     

    13. Kako se provodi kontrola putnih karata?
    Za kontrolu valjanosti karata javnog gradskog prijevoznika odgovoran je isključivo prijevozni operator (kontrolor). Kontrolor pri ulasku u svako od vozila kroz kontrolorsku verziju mobilne aplikacije, provjerava ispravnost putnih karata skeniranjem QR koda aktivne putne karte koja se nalazi u mobilnoj aplikaciji korisnika. Isto tako, zvučni signal i vizualni identitet karte može validirati i sam vozač ovisno o internim propisima i dobroj praksi prijevoznog operatora. Svako kršenje pravila korištenja ili pokušaj prevare na bilo koji način podliježe propisima i kaznama definiranih od strane prijevoznog operatora. Prijevozni operator i pružatelj usluge Smartica imaju pravo, prema uvjetima korištenja, uskratiti uslugu putniku u slučaju primjećivanja zloupotrebe digitalne putne karte ili bilo kojeg dijela cjelovitog sustava bez posebne naknade ili obavijesti.
     

    14. Postoje li neke mjere sigurnosti i zabrana u korištenju aplikacije?
    Mobilna aplikacija Smartica ima implementiran sustav sigurnosti protiv prevara te isto tako postoji poseban sustav sigurnosti kroz mehanizam blokiranja korisnika u slučaju zlouporabe aplikacije kao i zabrane aktivacije za vrijeme kontrole o čemu će putnik biti obavješten prilikom pokušaja aktivacije karte nakon što je u tijeku kontrola.

     

    15. Transakcija nije provedena, kome se mogu obratiti za pomoć?
    Korisnik mobilne aplikacije Smartica po kupnji putne karte zaprima potvrdu plaćanja unutar dvije (2) minute od davanja suglasnosti za plaćanje putem potvrdnog SMS-a o uspješno provedenoj transakciji.
    U slučaju da korisnik ne dobiva obavijest o kupljenoj karti putem SMS kanala, korisnik može provjeriti SMS poruku sa detaljnom informacijom zašto transakcija nije provedena.
    U slučaju da postoji u SMS poruci informacija da transakcija nije moguća, korisnik se mora obratiti matičnom operatoru i pozvati na uslugu mobilnog plaćanja. Cijeli proces naplate SMS-om u domeni je usluga definiranih od strane matičnog telekom operatora te će poteškoće vezane uz naplatu korisnik rješavati direktno s matičnim telekom operatorom odnosno pružateljem Usluge s kojim je realizirana usluga Smartica.

    Ako korisnik zabilježi problem sa transakcijom ili nije u mogućnosti aktivirati kupljenu putnu kartu u vozilu ili postoji neki drugi tehnički problem sa sustavom, unutar aplikacije postoji tab „Prijava problema“ koji nudi korisniku funkcionalnost prijave problema popunjavanjem web obrasca s mogućnošću izbora iz predefiniranih vrsta problema te detaljnog opisa problema.
    U slučaju problema  u radu mobilne aplikacije, korisnik je u mogućnosti direktno pristupiti web obrascu prijave problema na korporativnim stranicama matičnog telekom operatora i prijevoznog operatora u sustavu. Pravilno ispunjen obrazac biti će proslijeđen na prvu liniju podrške koja će se u najbržem mogućem roku javiti korisniku s odgovorom na konkretni slučaj ili zahtjevom za više informacija o prijavi.

     

    16. Kako riješiti problem u radu s aplikacijom?
    1. Za pravilan rad aplikacije korisnik je po pokretanju dužan pročitati i prihvatiti Uvjete o korištenju te Pravila privatnosti kako bi detaljno bio informiran u rad aplikacije. Ukoliko se pojavi problem u radu s aplikacijom, korisnik može ponovno pristupiti Uvjetima korištenja i Pravilima privatnosti.
    2. Korisnik može pristupiti tabu „Pitanja“ kako bi pristupio sadržaju „FAQ – Najčešće postavljana pitanja“ koja će biti osvježavana ovisno o otkrivenim problemima kao i eventualnim informacijama vezanih uz stanje usluge Smartica.
    3. Ukoliko korisnik zamijeti problem s naplatom karte putem SMS usluge naplate obavezan je kontaktirati svog matičnog telekom operatora pozivajući se na uslugu.
    4. Ukoliko korisnik mobilne aplikacije zamijeti poteškoće u radu s aplikacijom kao i sve ostale tehničke poteškoće u radu sa sustavom  u mogućnosti je putem taba „Prijava problema“ ispuniti predefinirani web obrazac i opisati vrstu problema. Pravilno popunjeni web obrazac biti će proslijeđen na prvu liniju podrške koja će se u najbržem mogućem roku javiti korisniku s odgovorom na konkretan slučaj. 

     

    Sva najčešće postavljana pitanja za uslugu Smartica dostupna su na sljedećem linku:

    http://www.vipnet.hr/smartica/faq


    Uvjeti korištenja usluge Smartica dostupni su na sljedećem linku:
    http://www.vipnet.hr/o-vipnetu/uvjeti-koristenja/-/asset_publisher/WJGGOQrDrFBB/content/uvjeti-koristenja-usluge-smartica

     

    Uprava

    Liburnija d.o.o.

  • 07.09.2018.
  • Obavijest za liniju Radovin - Posedarje - Zadar

    Od dana 10. rujna 2018. (ponedjeljak) linija Radovin - Posedarje - Zadar umjesto u 16:20 sati prometovati će u 19:15 sati.

     

    Prometni odjel

    Liburnija d.o.o.

  • 03.09.2018.
  • Red vožnje za Gaženicu (Trajektnu luku) od 03. rujna 2018. godine

    Radnim danom

     

    9 Kolodvor (Locco) - Gaženica (Trajektna luka)

     

    05:50, 06:10, 06:40, 7:20, 7:50, 08:20, 08:50, 09:20, 09:50, 10:20, 10:50, 11:20, 11:50, 12:20, 12:50, 13:20, 13:50, 14:20, 14:50, 15:20, 15:50, 16:20, 16:50, 17:20, 17:50, 18:20, 18:50, 19:20, 19:50, 20:20, 20:50, 21:20, 21:50, 22:20, 22:50.

     

    9 Gaženica (Trajektna luka) - Kolodvor (Locco)

     

    06:00, 06:20, 06:50, 07:30, 08:00, 08:45, 09:00, 09:45, 10:00, 10:30, 11:00, 11:30, 12:00, 12:45, 13:00, 13:30, 14:00, 14:30, 15:00, 15:30, 16:00, 16:30, 17:00, 18:00, 18:30, 19:10, 19:30, 20:00, 20:40, 21:00, 21:45, 22:00, 22:30, 23:00.

     

    Nedjeljom i blagdanom

     

    9 Kolodvor (Locco) - Gaženica (Trajektna luka)

     

    05:50, 06:10, 7:20, 08:50, 09:20, 09:50, 10:50, 11:20, 12:20, 13:20, 14:20, 14:50, 15:20, 16:20, 17:20, 17:50, 18:50, 19:20, 19:50, 20:20, 21:50, 22:50.

     

    9 Gaženica (Trajektna luka) - Kolodvor (Locco)

     

    06:00, 06:45, 07:30, 09:00, 09:30, 10:00, 11:00, 11:30, 12:45, 13:45, 14:30, 15:00, 15:30, 16:30, 18:00, 19:10, 19:30, 20:00, 20:40, 22:00, 23:00.

     

    Prometni odjel

    Liburnija d.o.o.

  • 03.09.2018.
  • Izmjene u gradskom i prigradskom redu vožnje od 03. rujna 2018.

    Obavještavamo korisnike naših usluga da je dana 03. rujna 2018. godine stupio na snagu zimski vozni red u gradskom i prigradskom prijevozu.

    Red vožnje za polazak s kolodvora i povratak može se pogledati putem PRETRAGE LINIJA.

     

  • 28.08.2018.
  • Obavijest za učenike srednjih škola

    Obaviještavaju se učenici srednjih škola iz prigradskih naselja, da od dana 03. rujna 2018. godine (ponedjeljak) počinje izrada i prodaja učeničkih pokaznih karata.

     

    Svi učenici srednjih škola koji osim redovitog školovanja idu i na redovitu praksu izvan relacije putovanja moraju dostaviti važeću potvrdu na kojima će biti upisani svi podaci o praksi (broj dana, relacije i dr.).

    Za izradu pokazne karte potrebno je priložiti potvrdu škole i jednu sliku. Trošak izrade karte iznosi 20,00 kn (jednokratno) uvećano za trošak mjesečne markice za traženu relaciju prema cjeniku.

     

    Obavijest 2:

     

    U ponedjeljak 03. rujna 2018. učenici srednjih škola iz svih prigradskih mjesta, uključujući Babindub, Bibinje i Crno dovoze se besplatno za 1. i 2. školsku smjenu u Zadar, Biograd n/m, Preko i Tkon.

     

    Do petka 07. rujna 2018. učenici moraju putovati s potvrdom od škole na svojim relacijama.

     

    Od subote 08. rujna 2018. vrijede samo učeničke mjesečne i godišnje karte.

     

    Prigradske učeničke mjesečne i godišnje karte vrijede od 03. rujna 2018.

     

    Uprava

    Liburnija d.o.o.

  • 26.06.2018.
  • Obavijest o prometovanju kroz Industrijsku zonu Murvica

    Od dana 26. lipnja 2018. godine (utorak) slijedeće autobusne linije prometovati će kroz Industrijsku zonu Murvica:

     

    11:00  Zadar - Industrijska zona Murvica - Suhovare - Rupalj (peron 23)

     

    14:30  Zadar - Industrijska zona Murvica - Suhovare - Rupalj (peron 23)

     

     

    12:30  Rupalj - Lovinac - Suhovare - Industrijska zona Murvica - Zadar

     

    19:15  Radovin - Slivnica Gornja - Posedarje - Industrijska zona Murvica - Zadar

     

    Prometni odjel

    Liburnija d.o.o.

  • 24.11.2017.
  • Obavijest o ponovnom uvođenju nove (dodatne) gradske autobusne linije prema centru "Supernova"

    Ponovo se uvodi nova (dodatna) gradska autobusna linija subotom i nedjeljom prema centru "Supernova" prema sljedećem voznom redu:

     

    Kolodvor - Supernova

     

    Subota: 15:20, 17:20, 19:15.

     

    Nedjelja: 09:15, 11:15, 13:15, 15:15, 17:15, 19:15.

     

    Supernova - Kolodvor

     

    Subota: 15:30, 17:30, 19:30.

     

    Nedjelja: 09:30, 11:30, 13:30, 15:30, 17:30, 19:30.

     

    Prometni odjel

    Liburnija d.o.o.

  • 08.09.2017.
  • Besplatna aplikacija CityBusZadar za javni gradski prijevoz u Gradu Zadru od 06. rujna 2017. godine

    Od srijede, 06. rujna 2017. godine dostupna je besplatna aplikacija za javni gradski prijevoz u Gradu Zadru te se može preuzeti putem Google Play trgovine.

     

    Pomoću aplikacije moguće je saznati vozni red, rute i stajališta za sve linije gradskog prijevoza, te sve potrebne informacije za korištenje gradskog prijevoza.

     

    Aplikacija je u potpunosti besplatna i bez reklama. Uskoro će biti dostupna i iOS verzija iste.

     

    Link za download aplikacije na Google Play-u: http://bit.ly/CityBusZadar

     

    Link na službenu web stranicu projekta: http://http://citybus.zadar.io/

     

    Link na službenu Facebook stranicu: https://www.facebook.com/citybus.zadar

     

    Liburnija d.o.o.

  • 01.02.2016.
  • Red vožnje autobusa od starog autobusnog kolodvora za Zračnu luku Zadar (do 29.03.2015.)

    Red vožnje autobusa od autobusne stanice kod stare Tehničke škole na poluotoku za Zračnu luku Zadar (do 29.03.2015.):

     

                Stari autobusni              Autobusni kolodvor     Zračna luka Zadar

             kolodvor (Poluotok)                  Zadar                      (povratak)

    Pon.       05:30                                   05:35                           07:00

                  21:00                                   21:05                           22:30

     

    Uto.        05:30                                   05:35                           07:00

                  21:00                                   21:05                           22:30    

                 

    Sri.         05:30                                   05:35                           07:00

                  21:00                                   21:05                           22:30

     

    Čet.        05:30                                   05:35                            07:00

                  21:00                                   21:05                            22:30         

     

    Pet.        05:30                                   05:35                            07:00

                  21:00                                   21:05                            22:30

     

    Sub.       05:30                                   05:35                            07:00

     

    Ned.       21:00                                   21:05                            22:30       

  • 01.01.2016.
  • Vozne karte za odredišta Plitvička jezera i Starigrad (NP Paklenica).

    Obavještavamo cijenjene putnike da se na Autobusnom kolodvoru Zadar može kupiti vozna karta za odredište Plitvička jezera, te Starigrad (NP Paklenica).

    Red vožnje za Plitvice može se pogledati putem PRETRAGE LINIJA odabirom - Međugradski prijevoz, a za Starigrad (NP Paklenica) putem PRETRAGE LINIJA odabirom - Prigradski prijevoz (prijevoznik LIBURNIJA d.o.o. Zadar), i Međugradski prijevoz (prijevoznici Čazmatrans - Nova d.o.o., Brioni d.d. Pula, Autotrans d.o.o. Rijeka).

  • 01.01.2016.
  • Reklamacije i pritužbe

    Obavještavamo cijenjene putnike i ostale korisnike naših usluga da sve reklamacije, prijedloge i pritužbe mogu uputiti putem e-maila: liburnija-zadar@zd.t-com.hr ili poštom na adresu: Liburnija d.o.o. Zadar, Ante Starčevića 1, 23000 Zadar. Mi ćemo odgovoriti na svaki e-mail radnim danom u vremenu od 07 - 14 sati.

Kontakti

  • INFO TELEFON:

    Autobusni kolodvor Zadar: 060 305 305Autobusni kolodvor Biograd: 060 350 350Međunarodni promet: +385 23 316 915

  • PROMETNI ODJEL fax +385 (023) 302-594 mob. +385 (098) 320-167
  • TEHNIČKI ODJEL tel. +385 (023) 343-711 tel. +385 (023) 343-712
  • UPRAVA tel. +385 (023) 343-700 fax +385 (023) 343-730
JAVNA NABAVA
17.10.2017.Auto gume (nove)
02.01.2018.Pneumatika
22.02.2018.Autoelektrika
12.10.2018.Auto gume (nove)